:*

2010-12-25 @ 02:29:08



Haha nej men hej på er också. Känns som ett fint välkomnande när ni besöker bloggen ellerhur?
Det är typ gelé, ser ut som sånna där godisar man åt när man var liten. Aja to the point. Tja
Deb heter jag, bor en bit utanför Gävle och gillar vad ni skulle kalla "sjuka filmer". Och då snackar
vi inte typ Saw eller The human centipede, det är gay, okej? Brutal gore, i sökan på äkta snuff
och dylikt. Känner du en stark gemenskap med mig nu? Känner du peppen och A serbian film suget?
Har precis skaffat en filmhomie, men behöver fler. Någon som inte blundar eller gråter. Gosh ingen
kommer svara på det här I love you ändå osv.

Kommentarer
Postat av: Bergskristallen

Jag gillar inte sådana filmer, alldeles för hemskt för mig!

Men hoppas att du får en bra kväll ändå :)

2010-12-26 @ 19:19:59
URL: http://bergskristallen.blogg.se/

Comment:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback