Fett redo

2010-10-27 @ 10:30:00





Pustar ut lite. Har precis blivit klar med hela den jobbiga vintershoppingen. Den enda shoppingturen jag helst inte tar. Köpt Jacka, skor och mössan på bilden.
Den mössan blev dock hittad på ett väldigt kärleksfullt sätt. Jag och Erica vandrade affärer och när vi gick in på Glitter började Erica knäppa med fingrarna som i en 50tals, svartvit musikvideo där en gubbe gör detsamma fast med ryggen emot och hatten på sned ni vet? Och när Erica gör så - då vet jag att hon inte finner orden och hittat något ruskigt snyggt. Så jag vände mig om och nästan skrek "OMG", sen sprang vi fram och testade mössorna som två pundare i en medicinhylla.

Kommentarer
Postat av: cicci

Såg vad du kommenterar på pilochelle(eller vad hennes blogg hette) och det måste varit det mest idiotiska på hela dagen?



Läste du ens texten innan du kommenterade?

Finns människor världen över som DAGLIGEN blir mördade pga deras läggning. Vad är det för "låtsas" med det?

2010-10-27 @ 18:03:56
URL: http://cillbert.se
Postat av: Anonym

sant där. dock har jag svårt att tro att folk står för vad de skriver då de inte berättar vilka de är.

visst ska det inte bara stå en massa fint.

men skriver någon att jag är äcklig, mår jag bara dåligt och ser inte riktigt meningen med attfolk ska se det.

2010-10-27 @ 21:48:58
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: lovisa/polichinelle

svar: förklara gärna din åsikt lite mer. det är vida känt att många människor tycker illa om och förtrycker hbt-personer. de har inte samma rättigheter inom adoption och giftemål, och måste hela tiden "försvara" sin läggning. hur kan du mena att de låtsas vara förtryckta?

2010-10-27 @ 23:38:35
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Comment:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback