Att vara risig och organiserad

2010-09-15 @ 21:48:37



Hej kompisar. Köpte mig en sån där kalender som man får bestämma framsida själv på. Inledde också skolan med att köpa bögiga cupcakepennor med Erica, på det sättet kanske man tycker det är roligare att vara organiserad. Och så sant så sant, småprylar som man finner grymma är mycket roligare att arbeta med.

Något som kanske är lite mindre organiserat är mitt hår. Ni vet sådana stunder där man tänker "Jag ska köpa det här och sen det här då blir jag skitsnygg", well nytt löshår mot slutet av månaden då vi ungdomar påstår att pengarna rullar in och hurrar medan vi i själva verket får lika mycket som en rysk hora på 74 år får betalt. Något som jag måste ha för att känna mig som mig är mitt löshår, eyeliner och läppar så ljusa att man tror att det är år 2007 när jag går förbi.


Kommentarer
Postat av: vickyyyy

svar:

jo iofs! egentligen borde kanske röståldern höjas. Finns många som röstar oseriöst och allt sånt.



från inget till annat. vart köper man bäst löshår? :)

2010-09-17 @ 17:03:23
URL: http://wiktoroz.se

Comment:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback