Ikea flyttar in

2010-09-11 @ 23:31:32



För er som missat att vi fick huset inrett av programmet Välkommen hem, ajaj häng med lite.
Känns lugnt nu. Tidningar kommer inte, kamerorna är borta, spänningen efter att se programmet
på tv är borta. Man kan tänka sig att efter hinkar med målafärg och förändringar i huset så borde
man vara klar. Men icke, jag håller på att göra om mitt rum. Har haft 3 rum på ett halvår eftersom
rum nr1 var för litet, nr2 var bombad med spindlar, och nu är jag inne i nr3 som har råttor, 
men det gör mig inget så länge dom inte rör mig eller vistas på mina saker (Endast kika ut från hål
är tillåtet alltså). Bor man på vinden så gör man. Börjar bli snyggt nu, kommer lägga ut bilder sen när mitt rum är klart.

Kommentarer
Postat av: emelie

när visas det på tv då? :D

2010-09-13 @ 17:56:51
URL: http://huntingforwitches.blogg.se/
Postat av: emelie

SVAR: oj, är de så snabba med att visa? :o är du med något då?

2010-09-13 @ 18:47:23
URL: http://huntingforwitches.blogg.se/

Comment:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback