Rumstomte

2010-09-21 @ 21:41:36




Suttit upp sminkbord, spegel, skaffat barstol osv osv. Känns grymt. Invigde det idag genom att sminka mig klockan 19:00 utan att jag skulle någonstans efter. Jag är en väldigt ensam kvinna elleh. Självklart så stökade jag till dirr. Vill ni se min att göra lista? Klart ni vill 3H3.

1. Ringa någon, vet inte vad dom heter men ska snitta upp mina earlhål så dom växer ihop.
2. Skaffa tandläkartid, har inte varit hos tandläkaren sen jag gick i 7:an.
3. Tvinga Erica att vara med på skolfotot.
4. Övertala någon att gratistatuera en rosett på min mutta.
5. Tvinga mina bitchiga vänner att åka hela vägen hem till mig.
6. Sola.
7. Orka raka benen.
8. Skaffa en fisk, tror jag.. någon som vet om dom är jobbiga?
9. Sluta skriva ointressanta saker här. När jag orkar.
10. Röka vattenpipa i höstkylan.

Kommentarer
Postat av: erica fniss

GLÖM skolkortert

oh vi har fiskar, du kan få en kanske

2010-09-22 @ 08:29:24
Postat av: Deb

F u Erica du ska va med.

Fråga din mami om dom är jobbiga



kolla jag antar att du inte tar hans om dom alls heheeeeee

2010-09-22 @ 12:10:59
URL: http://theoutfitclub.blogg.se/
Postat av: alekzandra

haft två guldfiskar när jag mindre:3, jag hade ju bara en glasskål och det var rätt så jobbigt att städa men as fint. Så jag tycker det är värt det. Förresten såg ditt rum as nice ut!

2010-09-23 @ 17:03:43
URL: http://alekzhandra.blogg.se/
Postat av: alekzandra

SV: Haha, ja min kompis hade ett stor akvarium och då skulle hon tömma det på vatten. Så hon la slangen i vattnet medans man ska liksom sugan in luft i slangen så det blir en sug så vattnet rinner ut av sig själv. Men hon var för långsam så vattnet började komma in i hennes mun haha. Så jävla äcklit.



Jo tyvärr eller vad man ska säga så måste man ju faktiskt anpassa sig för att få ett fungerande liv typ. Finns säkert undantag. Men du trivs på it media och skolan funkar eller?:)

2010-09-24 @ 08:57:27
URL: http://alekzhandra.blogg.se/

Comment:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback