fett sné

2011-04-21 @ 22:26:47



Ser ut som en pedofil på bilden, återkommer till det strax. Ojojoj vem har varit duktig flicka idag? Jag såklart. Fast jag varit sjuk... först var jag ute och gick men utemiljön gjorde mig skitnödig så jag drog till gymmet istället. Fast jag skoja, jag gick vilse påvägen till gymmet och hamna på någon tomt med barn och kände mig som en pedofil som kom klivandes ut från skogen, ringde Maggan så beskrev jag stället jag var på så kom hon och hämta mig med bil och skjutsa mig till gymmet. På gymmet så väntade Simon på mig så gymma vi och sen sprang vi hem för uppförsbacken, vi klarade typ halva, vi ska klara att springa upp för hela utan att bli andfådd. Grymt mål.




Kommentarer

Comment:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback