IM BACK

2011-04-18 @ 23:57:43
För det första: Überstresshelgen är äntligen över. Thank god. Dock är min plånbok helt tom och min mage har lite för mycket kladdkaka och tårta i sig, men jag överlever.

För det andra: No offence, men vilka fan tror ni att ni är som säger åt mig vart jag ska blogga, när jag ska blogga, hur jag ska blogga osvosv. Brist på respekt bara. Det här är en inspirationsblogg som jag skriver i för min egen skull och ingen annans. Typ som pepptalk fast på en fyrkant, inspirerande och asnice. Gillar ni det inte får ni väl sluta läsa? Folk som aldrig gett någon respons förut ska inte komma nu och tro att dom kan ändra på saker. Just sayin. Har förövrigt en personlig blogg jag tänkte dela med mig av förut men jag tror nog jag skiter i det nu.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Förlåt då... Då slutar jag väll att läsa! :)

2011-04-20 @ 19:06:59
Postat av: ida

inte bara du som sagt det så. har fått comments i bloggen också. japp gör så :)

2011-04-28 @ 09:38:27

Comment:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback