Jag har inte dött

2011-04-15 @ 08:24:53
Bara nästan. Måste erkänna att jag aldrig varit så jävla stressad i mitt liv som jag är nu förutom när jag praktiserade på Scorett. Fullt ös hela tiden. Igår efter skolan sprang jag runt på stan som en idiot för att hitta något fint klädesplagg inför ikväll, insåg att jag måste göra något med mig själv när jag fick världens dödsångest i provhytten. Orkar bara inte mer. Fick ihop några presenter men pengarna tog slut så idag ska jag skrapa ihop dom sista kronorna jag har hemma och köpa mer. Skiter i att söka jobb idag för att det känns bara som att jag kommer bryta ihop om jag fortsätter i den här takten. Fyfan för allt just nu.
På min polyvore kan ni se vart kläderna kommer ifrån, hinner inte skriva mer just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

IDA GÅ TILLBAKA DIN GAMLA BLOGG - JAG BER DIG

2011-04-18 @ 20:08:57

Comment:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback