livsviktigt

2011-04-19 @ 03:02:55






Skulle skriva ner allt jag behöver. Jag kom fram till att jag egentligen inte alls behöver något. 
Jävla skit ge mig ett äktenskap med Carlos Slim Helú på en dödsbädd bara. Jag lider när jag
tänker på vad för skit dom stenrika miljonärerna lägger ner pengar på. Fast egentligen så lider
jag av tanken att folk lägger ner pengar på skit. Typ modebloggare. Jag läser inte ens deras bloggar,
men av bloggstartsidan så har jag lärt mig följande: Stickade shorts och klänningar är inne, gult ska
vara it-färgen i sommar, särskilt på sånadär vidriga transparenta skjortor, och även dom där groteska Jeffrey
Campbell skorna. Vart vill jag komma med detta egentligen? Jag vet inte, skitsaker. Pengar, ge mig pengar.
Förlåt det var inte meningen att kränka high fashion, men jag orkar inte ta bort, för nu ska jag sova för jag ska
möta en tjej som råkar heta Ida som också råkar dela blogg med mig imorgon. Usch ogillar verkligen den där Ida.




Kommentarer

Comment:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback