NYINFLYTTAD TJEJ SKRIVER

2011-04-07 @ 16:20:34
Kort förklaring av vad som pågår och hur det kommer bli i framtiden:
Börja med att trycka på f5.
Deb och jag har blivit delägare av theoutfitclub av den enkla anledningen att vi är som soulmates när det gäller stil och inspiration. Därför kommer det hädanefter bli dubbelt så mycket update och zero bloggtorka.
Tänker inte skriva bullshit som någon presentation av mig själv osv, namnet står på headern och resten får ni lista ut själva.
Jag och Deb träffades som två rebelliska trettonåringar 2006 och blev tattigt nog vänner genom att rita på asfalt med smink.
Allt som Deb är, är jag motsatsen av. Vi är sjukt olika det är därför vi klickar så bra.
Deb är den som kläcker ur sig saker utan att tänka och jag är den som tänker efter före. Jag är den som förlorar peppen på engång medans
Deb är den som inte gör det.  Jag är blyg medans Deb kan vara rakt på sak.
Vi lär oss liksom av varandras egenskaper, and thats what true friendship's all about : PpPpp




Kommentarer

Comment:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback