shit hatar horungar :P

2011-04-18 @ 17:34:25



Turken på taket som knäpper kort (Inte jag alltså, Patrik). Igår så lekte pojkarna pyromaner, grilla marshmallows och rökte pipa. Det var myz. Fint väder osv. Jag är pankast i världen men lovet blir nog bra endå. Erica kommer hit på slutet av veckan och sover över tills satanist_hitler_666_dimmu_borgir_skolan börjar igen. Guurls night. Bring your shorts gurl. Bleka fanskap. T Mills, steka i solen och dissa allt som suger tillsammans så det känns feting dubbel asbra liksom



Kommentarer
Postat av: prinsessan erica

ska bringa mina shorts jag svär men shit hallå inte t mills???????? jag vill ba ha dimmu borgir ja

2011-04-18 @ 19:07:43
Postat av: Deb

sv: asså shit erica okej, jag förstår, t mills är för lugnt usch

HEIL DIMMU BORGIR

2011-04-18 @ 20:44:07

Comment:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback