fuck aina! osv

2011-04-08 @ 10:25:00




Tjenispenis kompisar. Sitter i en alldeles för seriös situation just nu. Ska göra ett radioprogram i skolan och efter så ska jag lida igenom ett socmöte. Nå varför? Är hon Deb en rebellisk wigga, eller kanske har hon knarkproblem? Hon kanske är gravid eller så har hon fetaste ekonomiproblemen och kommer krypandes till soc för att försöka leva i ett sverige styrt av moderater? Oj oj känner ni spänningen nu? Nej jag lär meddela att jag inte är så intressant. Går dit då och då för att om man nu är familjehemsplacerad - som jag nu råkar vara - så har dom fått för sig att ett VÄLDIGT TREVLIGT möte med dom ska vara pricken över i'et (åh vad jag kände mig som en mainstreambloggare med den avslutarmeningen).



Kommentarer

Comment:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback