zleten chey

2011-04-10 @ 17:11:48




Trots att jag inte hade något annat val än wiskey igår så har jag klarat mig ifrån baksmällan. Men mitt sug efter lite kéébabb ligger i kroppen och dödar mig inifrån. Saknar mina baksmälledagar med Ida. Ni vet Ida? : P Omg hatar henne xD. Festerna igår var inte att hurra för men yaya det kan det ju inte alltid vara. Just nu sitter jag i Gävles finaste ghetto och lyssnar på invandrarbarn som spelar fotboll och skriker "fan akta abo, jag svär jag äger dig!" sen hör man någon dribbla lite. Älskar kombon av white trash morsor och invandrarmammor som ropar på sina barn ifrån balkongerna. "Jalla Hassan, mat!" och "Linnea och Rebecka! mamma måste åka och köpa cigaretter så nu kommer ni in med detsamma!". Det är fan något speciellt med detta curryluktande ställe. Här ska jag fan ha min första lägenhet.



Kommentarer

Comment:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback