Godmorgon

2011-02-02 @ 13:59:44
Möblerade om mitt rum mitt i natten. Mitt rum är för stort, jag har ingen aning hur man fyller ut ett stort rum. Jag ställde sängen i mitten för jag hatar att sova mot väggar. Den gamla stolen som stod emot kaminväggen fick bli mitt nattduksbord. Jag menar kolla på bilden... mitt rum är allt annat än "mig". För det första så ligger det en modetidning där som jag kritiskt kollat igenom, en tom vitamindricka samt en tom smått & gott-skål. TOMT. Lite mysigt är det, som denna dag - ligger hemma och är sjuk - vaknar upp i en obäddad stor säng med sol som lyser in. Kan inte bli mycket bättre.




Kommentarer
Postat av: kajsa

yes, jag har både dom i guld och nu dom svarta :D älskar dom. skulle vilja ha röda också

2011-02-02 @ 16:52:42
URL: http://lipsticksecrets.blogg.se/

Comment:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback