Judgement Day

2011-02-24 @ 23:38:23
Fredag - 25/2 - 2011 - efter skolan. Det är nu det händer. För mig i alla fall. Jag varnar mina vänner, låser in mig
på mitt rum (Skoja, jag har ingen dörr...) och skyddar omvärlden från min sociala kontakt. Nästan 5 års snusande
ska jag ta död på. Så fort jag kliver innanför tröskeln hemma så ska jag spotta ut min snus och be mina
husvänner låsa in mina dosor eller gömma dom.





Jag ska berätta lite hur det ska gå till. Efter ca 20-30 min så kommer jag bli nervös och småsur, efter 45 minuter
kommer jag börja svettas och vara arg, efter en timme så kommer jag ha feber och vara argast i världen, efter 
och en halv timme så kommer febern vara värre men då kommer jag gråta, sen rullar det liksom runt med
humörsvängningar och ständig feber. Dom flesta av er kanske tänker kickstarta lovet med att knäppa en
bärs och sen umgås med lite homies. Själv så passar jag på att bli av med mitt snusberoende. Valde
lovet för att det inte ska påverka mitt skolarbete (skulle aldrig vara i skolan med ny-abstinens).
Peppar det beroendefria livet.

Kommentarer
Postat av: asd

Varför inte slänga snusdosorna? Det känns faktiskt som ett ganska stort steg. F.ö senare när du känner att du bara saknar att snusa och inte nikotinet så kan du ju ta en bit papper och rulla ihop det till en liten klump och sätta det under läppen.

2011-02-26 @ 00:45:57
Postat av: Deb

varför ska jag slänga snusdosorna när jag kan ge bort dom? har inte direkt ett problem med att hålla mig ifrån. tuffare vilja än så har jag.

tänker inte ta en bit papper för jag vill inte fortsätta vara beroende av att ha något under läppen alls. tänker verkligen inte ersätta snus med något

2011-02-26 @ 01:36:09
URL: http://theoutfitclub.blogg.se/
Postat av: cherry

bra där deb!

2011-02-28 @ 17:37:23
URL: http://cherrysize.blogg.se/

Comment:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback