2010

2011-01-02 @ 02:34:43



Ett kollage på hur mitt 2010 sett ut. Lite svårtolkat kanske.
Mitt 2010 var inte så bra. Satt för mycket vid datorn, slutade aldrig snusa, var medvetet avstängd från cilivisationen - med andra ord satt inne och latade. Kollade på för mycket serier...tror jag, dödade min kropp med sömnbrist osv. Sen hände ju grymma grejer också. Hamnade i samma klass som Erica, och på det så hamnade jag i en grym klass & jag har haft fina kvällar i Uppsala. Det bästa med 2010 är nog allt man lärt sig. Men jag skulle inte vilja ha ett lika år igen. Jag vet inte riktigt vad grejen med "nyår - ny start omg allt kommer bli asbra, ska ändra på det här :PPPPPPP" men jag är också sån. Det är något med nya år. Blir en aning taggad men samtidigt rädd för att året ska suga. Det blir vad man gör det till. Kör hårt

Kommentarer

Comment:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback