I ♥ it

2011-01-24 @ 10:14:00
Säg mig: vem har inte en inspirationsmapp? Dom flesta bilderna kommer från tumblr, eller vänta allt kommer på tumblr okej. Hade skrivit källa om jag visste vem det kom ifrån.




Väldigt blandat.
Bild1: Röda och alldeles för snygga skor som jag förmodligen aldrig skulle använda om jag hade.
Bild2: Snyggt mixat bara. Snyggt läppstift, snygga örhängen, snygga kläder, snygg blatte.
Bild3: Well jag tror jag har en bra förklaring.. gubben hade snygg klädkombo med skjortan och stickat där nivet.
Bild4: I sommar kommer leta i varenda affär efter liknande skor. Dom är läckra.
Bild5: Tror min bror har sånna skor. Vill sno dom, men han har nog större fötter än mig.










Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Tävling

Söta skor på bild 4 :)

2011-01-24 @ 19:14:40
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: amanda rosende

sv: tack :)



haha jag har många inspirationsmappar :D helt galet mycket

2011-01-25 @ 11:06:35
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Comment:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback