Vill mycket

2011-01-25 @ 03:00:28
Sitter (eller rättare sagt: ligger) i sängen, klockan är strax 03:00. Funderar starkt på att skaffa sömnpiller men to the point mkej. Jag tror att vilken tös som helst känner igen sig när jag säger: scenarion, nätter & motivation. Lite mer ingående så menar jag att jag sitter och drömmer om en fet range rover påväg till gymmet, därefter gå mysiga boardwalkpromenader och på kvällen shotta. Jag kanske kollar för mycket på Jersey Shore, vem vet. Hela peppgrejen kommer alltid på nätter. Imorgon ska jag gymma så man får väll hoppas att motivationen sitter kvar. Jag är latast inom all sport... efter Erica, hon är otroligt nog latare än mig (Hej Erica puss).


Kommentarer
Postat av: FATMA | underhållning

Vad tycker du om Big Mommas filmerna? :)

Postat av: Amanda Rieem

Hello! :D



Just nu ligger det uppe lite sommaroutfits, kika in och säg vilken du gillar mest!?



KRAM KRAM

2011-01-25 @ 15:29:29
URL: http://amandarieem.com

Comment:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback