lättja

2011-05-17 @ 00:24:46
7 am waking up in the morning gotta be fresh gotta go downstairs
Nej, 05:00-05:30 går man upp, tar sig en dusch och klättrar upp på barstolen till sminkbordet för att orka kladda på spackel så att jag inte ska se ut som (låt mig citera min klasskompis när jag kom med endast mascara till skolan) "en tjej som har pundat i 20 år" tack Jonas det värmer så gott så ska du veta. Så är det 5 minuter kvar så jag lär välja kläder. Då blir det lame, grått, oinspirerande, slappt... typ som bilden nedan, och håret åker upp i en hästsvans. Jag måste börja sova bättre för jag är så sjukt trött på morgonen. Herrejäklar vad jag vill ha sommarlov bara. Kunna ha på sig vaaad som helst, typ. Ha orken.





Kommentarer

Comment:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback