stök är det bästa som finns

2011-05-09 @ 23:17:09
Småsaker slängda hit och dit är bara mysigt. I mitt rum ser det ut såhär:


Guldringar som jag köpte som ska ha samlag med mina rosa naglar och vara världens snyggaste kombo

hitta ett läppstift från thailand som jag aldrig använt. Förmodligen testat på spädbarn men det är grymt, jävlar vilken hållbarhet.


Bästa köpet jag någonsin gjort är mina sockor, tack Sveriges vinter som tvingade mig.

Asgölliga rosetter som jag fick av Ida men det visste ni redan :PP Parfymen som jag önska mig och snäckhalsband som jag hitta hos mor.


Pics: Me
... duh
Är i alla fall skitnöjd med min födelsedag/helgen. Fick allt jag önska mig osv, vilket är fett, inte för att det är det enda som spelar någon roll när man fyller ....eller? eheheh. Är i alla fall en aning off på kläder den här månaden. Vill ha massa lotions, smycken, smink, pyssla egna prylar istället.




Kommentarer

Comment:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback